Saltar capçalera
 

Notificació de l'estat de la impressora per correu electrònic

Quan es buida una safata de paper o bé hi ha un embús de paper, s'emet una alerta per correu electrònic a les adreces registrades per a notificar l'estat de la impressora.

Per a aquesta notificació, es poden establir els paràmetres de notificació per correu electrònic.

Es pot establir el temps de notificació i els continguts del correu electrònic.

Important

  • En funció de l'aplicació de correu electrònic, és possible que us aparegui un avís de pesca després de rebre el missatge de correu electrònic. Per a evitar que apareguin aquest tipus de missatges des d'un remitent específic, cal que afegiu el remitent a la llista d'exclusió de l'aplicació de correu electrònic. Per a obtenir informació sobre com fer-ho, vegeu l'ajuda de l'aplicació de correu electrònic.

Podeu rebre notificacions dels següents esdeveniments:

1Inicieu sessió a Web Image Monitor en el mode administrador.

2A l'àrea de menú, feu clic a [Configuració].

3Feu clic a [C/e] a l'àrea [Paràmetres dispositiu].

4Configureu els paràmetres següents:

  • Elements de la columna Recepció: configureu els paràmetres necessaris per a enviar i rebre el correu electrònic.

  • Elements de la columna SMTP: Configureu el servidor SMTP. Comproveu l'entorn de correu i especifiqueu els elements necessaris. També podeu realitzar l'autenticació de correu per al servidor SMTP.

  • Elements de la columna POP abans d'SMTP: configureu el servidor POP. Comproveu l'entorn de correu i especifiqueu els elements necessaris. També podeu dur a terme l'autenticació de correu del servidor POP.

  • Elements de la columna POP3/IMAP4: configureu el servidor POP3 o IMAP4. Comproveu l'entorn de correu i especifiqueu els elements necessaris.

  • Elements de la columna Port de comunicació de c/e: configureu el port que s'ha d'utilitzar per a accedir al servidor de correu.

  • Elements de la columna Compte de correu electrònic de fax: especifiqueu aquests elements si voleu utilitzar la notificació per correu electrònic per comanda.

5Feu clic a [D'acord].

6Feu clic a [Final de sessió].

7Sortiu de Web Image Monitor.

Nota

  • Per a obtenir els detalls sobre el nom d'usuari i la contrasenya, consulteu el Manual de referència de seguretat, que és el manual de l'administrador.

  • Per a obtenir detalls sobre els paràmetres, vegeu l'ajuda de Web Image Monitor.

  • Per a obtenir més informació sobre Web Image Monitor, vegeu "Ús de Web Image Monitor".